-=Üdv=- |C.S.Á| -=Hali=-
-=Üdv=- |C.S.Á| -=Hali=-
.:*:Bejelentkezés:*:.
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
.:*:Menü:*:.
 
.:*:Linkek:*:.
 
.:*:Linkek:*:.

 

 
.:*:Hírlevél:*:.
E-mail cím:

Feliratkozás
Leiratkozás
SúgóSúgó
 
.:*:MOH Részek:*:.
  1. Medal of Honor (PS)
  2. Medal of Honor:Underground (PS)
  3. Medal of Honor:Allied Assault (PC)
  4. Medal of Honor:Breakthrough (PC)
  5. Medal of Honor:Spearhead (PC)
  6. Medal of Honor:Pacific Assault (PC)
  7. Medal of Honor:Rising Sun (PS2)
  8. Medal of Honor:Frontline (PS2)
  9. Medal of Honor:European Assault (PS2)

(Ha kihagytam valamit írjatok a chatbe)

 
.:*:Szavazás:*:.
Bár meikből bár meiket!!!:D
Kedvenc PC Játékod???

Valamlyik Medal of Honor
Valamlyik Call of Duty
Valamlyik Sims
Valamlyik Age of Empires
Valamlyik Need For Speed
Valamlyik Fifa
Valamlyik Star Wars
Valamlyik Harry Potter
Valamlyik Unreal Tornament
Valamlyik GTA
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.:*:Minivideók:*:.

Ryan közlegény megmentéséből:

 

 

 

Focis:

 

 
.:*:Szavazás:*:.
Legyen-e még focis minivideó???

igen
nem
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
.:*:Zene:*:.
 

.:*:Játék leírások:*:.

.:*:Játék leírások:*:.

: Age of Empires 3.

Age of Empires 3.

Ádám  2005.12.10. 11:49

A nagy rohanásban végre időt szakítottunk erre a gyöngyszemre is. A Microsoft üdvöskéjének legutolsó darabja öt évvel ezelőtt jelent meg (The Conquerors kiegészítő), így a mostani trendekkel szemben bőven sokat kellett várnunk az új epizódig. Azonban megérte, mégha nem is fogja annyira szétszedni a házat, mint a hatéves tesó.

Age of Empires III  

Két dolog történhet meg, ha elkészül egy time-before-time klasszikus legújabb epizódja: vagy annyira színvonalon alulira sikerül, hogy kétségbe vonja az előző részek által elért hírnevet, vagy pedig tovább öregbíti azt.

Ha valamiből elkelt tizenhatmillió példány, akkor nyilvánvalóan népszerű brandről van szó és valóban: a Microsoft egyik legjobban jövedelmező szériája az Age of Empires. A harmadik rész már réges-régen ordított az eljövetelért, tehát nem kellett meglepődni azon, hogy előbb, vagy inkább utóbb, de végül megszületett a valós idejű stratégiák élvonalába tartozó családnak az új tagja.
Nagy elvárásokkal ültem le vele játszani? Jóhogy.

Kellően rég jelent meg az utolsó AoE-termék ahhoz, hogy az Ensemble Studios kitaláljon valami jót, mégha időközben tettek egy kis kitérőt az Age of Mythology-kkal. Miután azonban kiderült, hogy azokból nem lehet eladni tizenhatmilliót, gyorsan visszatértek a birodalmak korához és összeeszkábálták az Age of Discovery című, a sorozatot trilógiává avanzsáló műremeket.

A végeredmény egy korral haladó szoftver lett, melyben a kampányok csak annyira hosszúak, hogy az egészet megcsináljuk két nap alatt, ami után nem marad más hátra, mint a random csaták és a multiplayer. A történet kellemesen formálja egésszé a játékot, a küldetések többnyire értelemszerűek és hála a mellékküldetéseknek, no meg a tapasztalati pontok bevezetésének, az Age of Discovery-ben már tényleg van értelme pepecselni. Egy nagy baj azonban mégis van: az Age of Kings-ben nem kellett pepecselni, de valahogy folyton eltelt öt-hat óra egy-egy masszívabb misszió teljesítése során. Most ennyi idő a három kampány bármelyikének a teljesítéséhez elég, sőt.

No de nem kell ezen a végtelenségig szörnyülködni (főleg, hogy ez a program egyetlen baja), a készítők meg amúgy is ellensúlyozzák ezt a szigorúan minimalista mentalitásban beépített újdonságaikkal. Mikor április hajnalára összegyűlt annyi anyag, hogy a sok semmitmondó előzetessel szemben végre érdemben is lehetett foglalkozni a programmal, körülbelül ki is tárgyaltuk ezeket, így tulajdonképpen nagy meglepetések nem érhettek senkit. Ugyebár az újvilágot hódítjuk meg, a szokásos felállásban építjük ki gyöngyöző birodalmunkat a természeti értékeit tekintve kiaknázatlan vidékeken, miközben az otthoniak révén folyamatosan pumpolhatjuk is a bátor konkvisztádorokat. Ez jelenthet nyersanyagban, vagy pénzben kifejezett juttatásokat, katonákat és egyéb speckó dolgokat.

Fontos része az Age of Empires 3-nak a tapasztalati pontokon alapuló játékmenete, ugyanis minél többet szerzünk, annál nagyobbakat fejlődhetünk és így egyre több, masszív utánpótlást küldhetünk a tengerentúlra. XP-t pedig hogy máshogy lehetne szerezni, mint a mellékküldetések teljesítésével, illetve az objektumok megsemmisítésével, ezért célszerű minden szerencsétlen kiskirály birodalmát a földdel egyenlővé tenni, ha már egyszer átgázoltunk rajtuk. Minden más maradt úgy-ahogy változatlan, egyedül a figurák módosultak az új kor szeszélyének köszönhetően, így már nem barbár harcosokkal és vikingekkel apríthatjuk a gonoszokat, hanem szépen felöltöztetett muskétásokkal, ágyúsokkal és egyéb, főleg lőport, vagy nagy ritkán kardot kedvelő manusszal.

A belbecs tehát rendben van, mégha nem is akarjuk ezt elsőre belátni, mert a nagy megszokás után furcsa egy új köntösbe öltöztetett Age of Empires-szel játszani. Nem kell félteni viszont a remek grafikát sem, bár az kétségtelen tény, hogy egy táposabb masina kell az olyan látvány 25 fps feletti futtatásához, mint amilyet a télvégi promóhadjárat során csodálhattunk a képeken. Szerencsére azoknak sem kell szomorkodni, akiknek ez nem adatik meg, a grafika még lebutítva is egész szép, habár azt el kell ismerni, hogy a második rész a maga idejében szebb volt, és talán egy kicsit arányosabban is jelenítette meg az egységeket és az épületeket.

Szóval az AoE 3 jött, látott és győzött. Nem üt akkorát, mint a hat évvel ezelőtt született bátyja, de alighanem arra a performanszra már a további epizódok sem lesznek képesek. Kit is érdekel ez? A negyedik részig biztos kihúzzuk ezzel, ha meg valamilyen oknál fogva mégsem, akkor bőven van lehetőségünk a régebbi darabokból, esetleg másból válogatni.

Értékelés:

Grafika: 88%
Hangok: 81%
Játékmenet: 87%
Hangulat: 84%


Végeredmény: 85%

(Származik:www.hcgamer.hu)

 
.:*:Naptár:*:.
2024. Május
HKSCPSV
29
30
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
01
02
<<   >>
 
.:*:Hát igen:):*:.

ERROR:

Indulás: 2006.03.16.
 
.:*:Számláló:*:.
Indulás: 2005-11-11
 
.:*:Szavazás:*:.
Lezárt szavazások
 
.:*:Névnap:*:.

 
.:*:Hőmérő:*:.

 

 
.:*:Óra:*:.
 
.:*:Chat:*:.
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
.:*:Repcsik:*:.

 
.:*:Német sereg:*:.

 

 
.:*:Tank:*:.
 
.:*:MOH:AA:*:.
 
.:*:PC játékok A-tól-Z-ig:*:.
 
.:*:Fegyverek:*:.
 
.:*:Videóclippek:*:.
 
.:*:Letöltések:*:.

Team_Speak

Team_Speak_hun.

Skype

The_All-Seeing_Eye

MSN_Messsenger_7.5

MOH:AA_Honosítás

DMW_3.2_Client

Call_of_Duty_2_Magyarosítás

 
.:*:Nézz meg minden nap:*:.
Legyen ez a kezdõlapod
 

Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!